Kreativ efterskole - kreativiteten lever på Langelands Efterskole

Vi er en kreativ efterskole med linjefagene kunst, teater, film og musik. Kreativiteten er i fokus, mens det er lærerigt og sjovt - Langelands Efterskole

OVERVIEW

The website langelandsefterskole.dk currently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have parsed fourteen pages inside the website langelandsefterskole.dk and found twenty-one websites referencing langelandsefterskole.dk. I detected one social web platforms enjoyed by this website.

LANGELANDSEFTERSKOLE.DK TRAFFIC

The website langelandsefterskole.dk has seen a alternation levels of traffic until the end of the year.
Traffic for langelandsefterskole.dk

Traffic ranking (by month) for langelandsefterskole.dk

Traffic ranking by day of the week for langelandsefterskole.dk

Kage Regnbuer Efterskole

Efterskole er uden tvivl det bedste der vil ske for dig - det er bare om at få overtalt de gamle, og så af sted! Eller hop direkte til LANDETS BEDSTE EFTERSKOLE HER! Pil, Anne Sofie og Anna. Vi letter vingerne og flyver fra reden, men vi efterlader en fjer. Det vil alt sammen ligge her i mit hjerte, altid, alle stederne, lugtene, følelserne, oplevelserne. Jeg fælder en tåre for jer, og jeg håber, I aldrig glemmer mig, for jeg .

Musikipedia

Et digitalt læremiddel om musik. Kom godt fra start bliv introduceret til Musikipedia. Spil på instrumenterne, se tonernes beliggenhed, og markér tonerne. Er fastsat til 440 Hz, men mange orkestre stemmer efter 442, 443 eller 444 Hz i stedet.

WHAT DOES LANGELANDSEFTERSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of langelandsefterskole.dk Mobile Screenshot of langelandsefterskole.dk Tablet Screenshot of langelandsefterskole.dk

LANGELANDSEFTERSKOLE.DK SERVER

I identified that the main page on langelandsefterskole.dk took two thousand seven hundred and thirty-four milliseconds to come up. Our parsers found a SSL certificate, so therefore we consider this site secure.
184.154.126.130

WEBSITE ICON

We diagnosed that this domain is implementing the Apache server.

Kreativ efterskole - kreativiteten lever på Langelands Efterskole

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website langelandsefterskole.dk had the following on the web page, "Regler for besøg af gamle elever." I viewed that the webpage said " Hvorfor tage til langeland? Sådan har du linjefag." They also said " FFF foreningen for formidabel fritid. Kan min mor komme med? Hvis du bliver syg. Anmodning om optagelse i skolekredsen. De var dine venner ikk? Teaterforstillengen Den uendelige historie. Vi udfordrer det kreative i dig! Læs om de boglige fag. Hvorfor vælge Langelands Efterskole? I næste ug." The meta header had efterskole as the first search term. This keyword is followed by langeland, musik, and sang which isn't as important as efterskole. The other words they used was kunst. design is included but could not be viewed by search engines.

ANALYZE SUBSEQUENT WEB SITES

Langeland - feriebolig Langeland - Langeland holiday house - Nordlangeland

Ejendommen ligger i en gammel plantage 120 m fra vandet i Hou på Nordlangeland. Huset ligger vinkelret på huset, hvor vi selv bor. har man for sig selv. På billedet ses gæstehuset midt for. Feriebolig på Langeland - 120 m fra vandet.

Forside - Langelandsfestival

Info - Fra A til Å. Trio Sussi and Leo er garanti for fest! De har været aktive musikere i over 45 år, og for et par år siden udvidede de gruppen med en trommeslager. Trio Sussi and Leo var en realitet og. Tom Duke-box inviterer til fest.

Koldkrigsmuseum Langelandsfort

Denne side bruger rammer, men browseren understøtter dem ikke.

Debatside om Langelands fremtid

Onsdag, december 20, 2006. Selvfølgelig skal der være åbenhed. Af Jan Ole Jakobsen, Tullebølle. Som valgt politiker er det dog godt at være klædt lidt på til opgaverne. Med baggrund i disse fakta blandet med min erfaring på det pågældende område, prøver jeg så at bidrage med det jeg synes jeg kan. Hvor skal de ligge? Storm P har en gang .

Langelands Fugle En blog om fugle på Langeland

En blog om fugle på Langeland. Høgesanger 2k han, Keldsnor, den 9. Høgesanger 2k han, Keldsnor, den 9. Flodsanger Fredmose Strand søndag den 19. Kresten Madsen har i dag fundet en syngende Flodsanger ved Fredmose Strand i sommerhusområdet. Fuglen er i eftermiddag twitched af Morten Müller og Torbjørn Eriksen. Jeg har desværre problemer med update via facebookgruppen pt.